Τρίτη, Απριλίου 12, 2016

Μην πιστεύεις παραμύθιαααα...



  






·         Από την κοινή συνέντευξη τύπου Τσακαλώτου-Σταθάκη- Κατρούγκαλου για κατάθεση νομοσχεδίων για το ασφαλιστικό και φορολογικό.
·         Υπ. Εργασίας κ. Κατρούγκαλος: Διαψεύδω σενάρια και σας ενημερώνω υπεύθυνα ότι από το νέο νομοσχέδιο  δεν θα θιγεί περισσότερο από το 10% των ήδη συνταξιούχων.
·         Δημοσιογράφος: Βάση επισήμων στοιχείων οι συνταξιούχοι είναι 2.500.000. Άρα θα θιγούν 250.000 συνταξιούχοι….
·         Υπ. Εργασίας: Δεν πρόκειται να σας πω αριθμούς επειδή είμαστε σε φάση ποσοτικοποίησης ,  είναι σε εξέλιξη διαδικασία.( Αυτό το λέει από το Γενάρη αλλά τότε  ποια γλαύκα προσκόμισε εις Αθήνας;)
·         Υπουργός Οικονομίας κ. Σταθάκης: Με  εκείνο το χαμογέλιο που «σκοτώνει» αλλά και με πρόσθετα «κανονικά» …γέλια, επίσης ( σαν αυτοσαρκαζόμενος;): Δεν θα σας πω τίποτα για να μη τορπιλιστεί η διαπραγμάτευση που θα κλείσει σε ένα μήνα(Το ίδιο ακούμε εδώ και μήνες. Αν τουλάχιστον έλεγε σε ένα τέρμενο …  θα υπήρχε μια κάποια συνέπεια).
·          Αναρωτιέται τώρα ο κάθε συνταξιούχος : Είμαι ή δεν είμαι στο 10% . Και τι είναι καλύτερο, να είμαι ή να μην είμαι;
·         Αναρωτιέται ο κάθε δανειολήπτης: Είμαι ή δεν είμαι στα κόκκινα δάνεια που ρυθμίζονται;  Και τι είναι καλύτερο, να είμαι ή να μην είμαι;
·         -Μια …μαργαρίτα θα σας πει …την κάθε αλήθειαααα…
·         -Αυτό είναι τραγούδι…  προσδοκιών (μέχρι να βγει η ψυχή μας βέβαια)Αλλά το σωστό τραγούδι είναι το άλλο:
·         -Μη μαδάς την μαργαρίτα μην πιστεύεις …παραμύθιααα…


·         Κρίμα δεν είναι; 
                                                              
                      Τι φταίνε οι μαργαρίτες για τους πολιτικούς μας "μαργαρίτες";





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου