Τρίτη, Φεβρουαρίου 14, 2017

Τραγουδώντας…



ARKAS


                
 Στο ζενίθ η κόντρα για την θεματική εβδομάδα που αποφάσισε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και διέταξε ο μη εκλεγμένος αλλά διορισμένος βουλευτής Επικρατείας και υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου.
·         Είναι δύσκολο  να αποφασίσεις, πραγματικά, ποιός από τους τρεις υπουργούς παιδείας στα 2 χρόνια κυβέρνησης  ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ  είναι χειρότερος: Μπαλτάς, Φίλης, Γαβρόγλου.
·         Εξ’ ίσου την παιδεία έβλαψαν και βλάπτουν. Με τον τελευταίο να διεκδικεί ήδη τα σκήπτρα του χειρότερου εξ’ αιτίας της- προσχηματικά καινοτόμου- θεματικής εβδομάδας. Για την οποία από την μία επιχειρεί να εμφανιστεί ως Πόντιος Πιλάτος δηλώνοντας στην Βουλή ότι «το πρόγραμμα το είχε επεξεργαστεί η προηγούμενη ηγεσία» και από την άλλη κραδαίνει το τσεκούρι μιας  πολιτικά φασιστικής εξουσίας. Διότι, δηλώνει ότι απαγορεύεται οποιοσδήποτε γονιός να αποσύρει το παιδί του, ακόμα κι αν ο γονιός κρίνει ότι το 12χρονο ή 13χρονο παιδί του, δεν είναι έτοιμο ή δεν θέλει βρε τζάνε μου ο γονιός, να συμμετέχει το παιδί του σε μια συζήτηση με τον καθηγητή του (στην καλύτερη περίπτωση) για τις διαφυλικές σχέσεις, το σεξ, την διαφορετικότητα (γκέι-τρανσέξουαλ) και τις ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες. Ξέρετε αυτές που περιέγραψε ο υπουργός ότι συμβαίνουν στις πενταήμερες του Λυκείου, 5 χρόνια αργότερα δηλαδή!! και αφήνει να εννοηθεί ότι η «κατήχηση» για τις έμφυλες ταυτότητες πέντε χρόνια νωρίτερα θα τις αποτρέψει! 


                                 Μ.Κ.Ο. και φορείς!
·         Το με ποιους ειδικευμένους επιστήμονες θα διεξαχθεί η θ
εματική εβδομάδα, ήταν εξαρχής ένα ερώτημα όλων. Με ποιους επιστήμονες που έχουν –τουλάχιστον- εμπειρία στην εφαρμογή τέτοιων προγραμμάτων ή εκπαιδεύτηκαν προς τούτο από το υπουργείο κατόπιν προγραμματισμού.
·         Διότι αλλιώς είναι να υπάρξει μια συζήτηση στην σχολική κοινότητα, να υπάρξει ενδιαφέρον να εκπαιδευτούν κάποιοι εκπαιδευτικοί να γίνουν σχετικά πιλοτικά σεμινάρια, να συζητηθεί η ηλικία έναρξης της ενημέρωσης -που δεν μπορεί σε όλες τις περιπτώσεις να είναι τα  12 -13χρονα παιδιά- να εφαρμοστεί πιλοτικά σε μεγαλύτερα παιδιά από σχολεία όπου θα έχει γίνει προεργασία και αλλιώς να εφαρμόζεται σε όλη την Ελλάδα, σε κάθε πόλη, κωμόπολη και χωριό, άρον-άρον, ως «καινοτομία».
·         Φυσικό ήταν να προκαλέσει  κραδασμούς ποικίλης αιτιολογίας στην εκπαιδευτική κοινότητα και τα συνδικαλιστικά της όργανα και πολύ περισσότερους στην κοινωνία.
·         Και πριν λίγες μέρες …σκάει η «καινοτομία» του βαθέος «προοδευτικού» κράτους. Μαθαίνουμε, δηλαδή ποιοι θα διδάξουν.Τόσο από καταγγελίες της ΟΛΜΕ και κάποιων ΕΛΜΕ, από ρεπορτάζ του τύπου, αλλά -κυρίως – από το ίδιο το περιεχόμενο που έχει αναρτηθεί στην σελίδα του ΙΕΠ με τίτλο «Φάκελος υλικού και  κατάλογος φορέων». Διαβάζουμε:  «Επιπροσθέτως, έχει διαμορφωθεί με ευθύνη του ΙΕΠ Κατάλογος Φορέων και Υπηρεσιών όπως κυβερνητικών ή μη κυβερνητικών οργανώσεων, φορέων περιφερειακής ή τοπικής αυτοδιοίκησης, ΑΕΙ, ερευνητικών κέντρων κ.ά. με τους οποίους μπορεί να αναπτύξει συνεργασία η σχολική μονάδα στο πλαίσιο υλοποίησης της Θεματικής Εβδομάδας…»
·          »Ωστόσο, το σχολείο μπορεί να αναπτύξει συνεργασία και με φορείς που δεν συμπεριλαμβάνονται στον προτεινόμενο Κατάλογο Φορέων αλλά κρίνεται ότι μπορεί να υποστηρίξουν το σχολείο σε τοπικό επίπεδο.»
·         Εβρόντα και …κατέβαινε και η τελευταία παράγραφος. Όσοι «πιστοί» προσέλθετε να διδάξετε. Και ιδού: Υπάρχει, λέει, ενδιαφέρον από Μ.Κ.Ο αλλά και …κομματικές  οργανώσεις, οργανώσεις Ισότητας δύο φύλων και πάει …λέοντας. Όχι δεν είναι τυπογραφικό λάθος μου. ΛΕΟΝΤΑΣ  με …λεοντή την άλωση της παιδείας είναι ο ΤΡΟΠΟΣ και ο μηδενικός χρόνος προετοιμασίας για να εισαχθεί μια τόσο ευαίσθητη για την παιδική-νεανική ψυχή- ενημερωτική διδασκαλία.
                                      Πασπαρτού ;
·         Λεοντή πλέον και οι Μ.Κ.Ο. Οι οποίες κάποια στιγμή είχαν ένα κύρος και ένα σεβασμό για το έργο τους στην ελληνική κοινωνία. Και θα αναφέρω παραδειγματικά-για να μην τους πάρει η μπάλα-το τοπικό και πανελλήνιο εξαιρετικό παράδειγμα των Γιατρών του Κόσμου.
·         Αλλά, υπάρχουν κι άλλες Μ.Κ.Ο και άλλοι φορείς που στήνονται επί τούτου. Για να προσφέρουν με το …αζημίωτο.Την  ώρα που στα σχολεία ένα στα τρία παιδιά πεινάει και η κυβέρνηση –σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία- δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει παρά μόλις 875.000 ευρώ από τα 25 εκατ. που προγραμμάτιζε για συσσίτια στα σχολεία. Και, μόλις τώρα, ξεκινά αυτό το κουτσουρεμένο πρόγραμμα πιλοτικά(!). Παρ’ όλα αυτά, επείγεται να πληρώσει για την διδασκαλία έμφυλων ταυτοτήτων;
·         Τι είναι οι Μ.Κ.Ο; Πασπαρτού δια πάσαν νόσον και ..; Πασπαρτού να ανοίγει ο κρατικός μπεζαχτάς ευκολότερα;
                                      Γυρίζουμε τις πλάτες μας
·         Και, λοιπόν, τι κάνουμε;  Πώς θα συμπεριφερθούμε ως κοινωνία, ως ενώσεις εκπαιδευτικών και σύλλογοι γονέων, ως σχολικές κοινότητες και ως γονείς ατομικά κάθε ένας;
·         Θα υποκύψουμε παθητικά στην ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ προχειρότητα ή θα αντισταθούμε ειρηνικά  στον υπουργό που ισχυρίστηκε ότι αυτή η θεματική εβδομάδα «θα μας πάει ένα βήμα μπροστά» ;
·         Έχω πρόταση, λέει ο Ραν ταν πλαν. Και μάλιστα με τραγούδι ενός καλλιτέχνη που, από «επαναστάτης» έγινε εντελώς συστημικός και σήμερα είναι πρόεδρος της ΕΡΤ. Αλλά τα τραγούδια είναι συχνά μεγαλύτερα από τους δημιουργούς τους. Μια  αποχή -απάντηση-τραγούδι, λοιπόν, παραφράζοντας το πρώτο ενικό σε πρώτο πληθυντικό:
·          Γυρίζουμε (εμείς και τα παιδιά μας) τις πλάτες μας στο μέλλον/το κόλπο είναι στημένο και στα μέτρα σας/ξεγράψτε μας απ’ τα κατάστιχά σας
στον κόπο σας δεν μπαίνουμε και στα έργα σας/ Μένουμε μονάχοι στο παρόν μας
να σώσουμε οτιδήποτε αν σώζεται /κι ας έχουμε τις συνέπειες του νόμου/
συνένοχους στο φόνο δε θα μας έχετεεεεεεε…
·         Φαντάζεστε μια τέτοια …τραγουδιστική διαμαρτυρία ;







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου