Τρίτη, Ιουνίου 20, 2017

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ; Μεταξύ ύπνου και ξύπνιου



Ένα κόκκινο βαρκάκι,  «ταξιδεύει» στην στεριά /

 με το τρίτο  του το μάτι «βλέπει» αφηγήματα φωτογραφικά…






Ειδα ένα κόκκινο καραβάκι που είχε βγει στη στεριά…  φυσούσε απαλά την κουρτίνα με το κοφτό κέντημα ….μισοκοιμήθηκα.  άρχισε ένα ονειρικό ταξίδι με εναλλασσόμενα όνειρα δευτερολέπτων : Αρχισε να βλέπει  προϊστορικά τέρατα και παραμορφωμένα αντικείμενα… Το παιδί μέσα μου  δεν τα θέλει Τα απωθεί ΠΙΣΩ!!! …   ΝΕΧΤ Και η επόμενη εικόνα ήταν γυμνά σώματα φυλακισμένα, τρυκιμία στα κρανία… ΝΕΧΤ Μόνο ένα κανονικό ανθρώπινο χέρι  μου έδωσε κουράγιο ΝΕΧΤ…Ενας άνθρωπος με στολή δύτη και ένα κοκκινόψαρο  με συνδέουν με το υδάτινο στοιχείο μου ΝΕΧΤ Πετώ μπαλόνια και φτάνουν έξω από ένα φωτισμένο παράθυρο… Σκιές μέσα …  συρματόπλεγμα και πίσω «φυλακισμένη» μια αφίσα με γυναικεία μορφή… Για πότε άλλαξε και έγινε… μια κομψή μοντέν σαν και μένα… 





Εκλεισα τα μάτια … Ο αέρας





Το τρίτο μάτι μου



Υπερίπταμαι…βλέπω από ψηλά μέσα γυάλινη οροφή…  πολλοί άνθρωποι  πηγαινοέρχονται …εγώ από ψηλά βλέπω τα μάτια μου να .. . παρακολουθούν έκπληκτα … Δίκτυα …ξεψαρίζουν; Η μήπως;… έφυγε η εικόνα . ΝΕΧΤ Κόκκινο δεν βλέπω … μαυρο….Κουρτίνα πάλι…Μια γυναικεία μορφή-σκίτσο … Ναι, κομμένο το ρεύμα στο ρολόι της ΔΕΗ. ΝΕΧΤ πάλι μοδάτη η κυρία… ανεβαίνω με τα αερόστατα… να ο Χανιώτικος  Φάρος ,ακτινωτός, σπονδυλωτός, φωτεινός και σκοτεινός μαζί…. ΝΕΧΤ πολλά τούλια πάλι …βιτρίνα …Ποιος είναι ο άνδρας που γελά και περιέχει το παιδί στον εγκέφαλό του ;…ΝΕΧΤ Κουράστηκα… Ιδια κουρασμένα πόδια με τα δικά μου …που βρέθηκαν τόσα πολλά; ΝΕΧΤ… Να κολλήσω πάνω στην αφίσα την μαστίχα μου, πόνεσε το στόμα μου…ΝΕΧΤ Τι ζητά ένα κλασικό άγαλμα σε ανομοιογενές περιβάλλον; ΝΕΧΤ Το παράθυρό μου πάλι … Ψάχνω ΦΩΣ … Οι κούκλες μου…Πίσω στο παράθυρο…το σκυλάκι που εχω στο κασόνι μου… ΝΕΧΤ κάποιος μου έχει αφήσει ένα κίτρινο λουλουδάκι και ένα κόκκινο γαρύφαλλο …. ΝΕΧΤ
Τι μπερδεμένο  όνειρο…  ΝΕΧΤ
Η ΑΓΑΠΗ της καρδιάς  δίνει ένα τέλος …στην  νοητική  μου  (παρ)αίσθηση …



 Εσύ, τι  «ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ»; 



Η δική μου γραπτή ιστορία που συνοδεύει την εικαστική ιστορία που "έφτιαξα" στο ταμπλώ τους χρησιμοποιώντας τις δικές τους φωτο την ημέρα των εγκαινίων της έκθεσης φωτογραφίας ΑΣΤΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ από το παγκρήτιο σύλλογο ΝΕΩΡΙΟΝ ΤΕΧΝΗΣ(την υποσχέθηκα στην Χρύσα Καπαγιωρίδου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου