Σήμερα η στήλη θα … «μαγειρέψει» πάλι Β.Ο.Α.Κ. Μεταφορική η λέξη
βεβαίως, αλλά χρειαζούμενη για να πάμε στο… παρασύνθημα. Βόρειος Οδικός
άξονας (Β.Ο.Α.Κ). Και γενικά οδικό δίκτυο, βέβαια.
·
Απαραίτητο σε κάθε ημερήσια διάταξη
θεμάτων-προβλημάτων. Καθημερινό «πιάτο», δηλαδή, λόγω και των καθημερινών
ατυχημάτων. Πάμε στα σημερινά «υλικά», λοιπόν.
·
Μετά την
κάποια αισιοδοξία για υιοθέτηση της πρότασης του περιφερειάρχη Κρήτης κ. Αρναουτάκη από τον υπουργό μεταφορών
κ. Χρυσοχοΐδη, σχετικά με την
χρηματοδότηση κατασκευής ασφαλούς
Β.Ο.Α.Κ. στο νησί από την Ευρωπαϊκή τράπεζα επενδύσεων(Ετεπ), το θέμα
μάλλον ετοιμάζεται να …βαλτώσει.
·
Που αλλού; Στα λιμνάζοντα ύδατα όλων των
προβλημάτων μας, λόγω και της διαχρονικής αβελτηρίας
των υπουργών και εσκεμμένης γραφειοκρατίας
των υπουργείων (…τα υπουργεία τους).
·
Επιπροσθέτως, όμως λόγω συγκυρίας. Δηλαδή, της
υπάρχουσας ζοφερής πολιτικής κατάστασης της χώρας η οποία, είναι φανερό πλέον,
επιδεινώνει την οικονομική κρίση, εξ’ αιτίας της άρνησης των θεσμικών κομμάτων
μας να βρουν έναν-τουλάχιστον- κοινό παρονομαστή: Κοινό ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ για την διάσωσή
της χώρας.
·
Σιγά που θα αφήσουν οι μεν την πρωθυπουργία και
αντιπροεδρία και ο άλλος την «σίγουρη» προοπτική να γίνει πρωθυπουργός.
Πόσα
και πού ;
·
Οπότε το ενδιαφέρον μας επικεντρώνεται στις
όποιες βελτιώσεις μπορούν να γίνουν. Που κι αυτές, εξαρτώνται από την υπόσχεση
του υπουργού κ. Χρυσοχοΐδη προς
τον κ. Αρναουτάκη για
χρηματοδότηση της Περιφέρειας Κρήτης με 10-15 εκατομμύρια ευρώ. Τα οποία θα
διατεθούν για την βελτίωση του οδικού
δικτύου. Καθώς για την συντήρηση του επαρχιακού
και εθνικού δικτύου, υπεύθυνη παραμένει η Περιφέρεια .
·
Εάν,
λοιπόν, πληρωθεί, εγκαίρως, η «υποσχετική»
του κ. Χρυσοχοΐδη (πριν πάμε σε
εκλογές), το πρώτο που περιμένουμε είναι να δούμε ποιο συγκεκριμένο οδικό
δίκτυο ανά περιφερειακή ενότητα περιλαμβάνεται στο σχεδιασμό της Περιφέρειας για συντήρηση και βελτίωση. Να
δούμε δηλαδή , πόσα χιλιόμετρα και σε ποια
τμήματα είναι όσα αφορούν στα Χανιά. Διότι έχουμε κατακαεί στην κολοκυθιά…
·
Το δεύτερο
αφορά στο είδος των παρεμβάσεων που έχουν προαναγγελθεί (Χ.Ν. 17 Νοεμβρίου
2014) με αφορμή την μήνυση κατά της Περιφέρειας Κρήτης που κατέθεσε ο Σύλλογος Αρωγής Οικογενειακών Θυμάτων
Τροχαίων .
·
Αναφερόμαστε στα έργα βελτίωσης και του
επαρχιακού και εθνικού δικτύου(εκτός
των 10-15 εκατομμυρίων που ΘΑ μας δώσει ο κ. Χρυσοχοΐδης) και συγκεκριμένα στην εργολαβία
που έχει προκηρυχθεί στο νομό Χανίων και θα αφορά παρέμβαση 28 χιλιομέτρων στο οδικό δίκτυο από Χανιά μέχρι Ηράκλειο.
·
Και, όπως διαβάσαμε, η εργολαβία περιλαμβάνει
«αλλαγή ασφαλτοτάπητα, νέα στηθαία ασφαλείας, διαγραμμίσεις οριζόντιες και κάθετες».
·
Και το
πρώτο ερώτημα, και εδώ είναι: Μόνο 28 χιλιόμετρα εντός των ορίων του
νομού Χανίων; Και ποια και πόσα απ' αυτά
αφορούν σε επαρχιακό δίκτυο και ποια και πόσα, στον Β.Ο.Α.Κ;
Δεν βλέπεις την μύτη σου
·
Και, σε κάθε περίπτωση, τι γίνεται με τα φώτα; Δεν διαβάζουμε πουθενά για προγραμματισμό
φωταγώγησης στα έργα βελτίωσης του
Β.Ο.Α. Κ, πρωτίστως, αλλά και
επαρχιακού δικτύου.
·
Και δεν καταλαβαίνουμε γιατί δεν καταλαβαίνουν (ή
καμώνονται;) ότι η χειρότερη ίσως
έλλειψη είναι η έλλειψη φώτων στον
Β.Ο.Α.Κ. αλλά και στο επαρχιακό δίκτυο.
·
Ειδικά στον Β.Ο.Α.Κ, είναι γνωστό ότι μόνο στα
όρια του νομού Ηρακλείου υπάρχουν αρκετά
φώτα. Και από εκεί και μετά σε διακεκομμένα και ελάχιστα τμήματα μέχρι τα Χανιά. Μάλιστα, σε
κάποια απ’ αυτά τα τμήματα αν και υπάρχουν
στύλοι, (Καβρός, Γεωργιούπολη) πολλές
φορές δεν ανάβουν τα φώτα.
·
Η έλλειψη φώτων δεν αποτελεί αιτία πολλών
ατυχημάτων; Ειδικά το χειμώνα που σκοτεινιάζει και νωρίς (καλά όταν βρέχει
κιόλας είναι κόλαση δεν το συζητάμε) δεν είναι γνωστό ότι εκατοντάδες Χανιώτες
πηγαινοέρχονται στο Ηράκλειο; Είτε για δουλειές (εκεί είναι η πρωτεύουσα του
νησιού και όλες οι δ/νσεις) είτε –το χειρότερο αλλά και συχνότερο- επειδή
πηγαίνουν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου για εξετάσεις και θεραπείες ;
Αλλά και οι τουρίστες το καλοκαίρι δεν
το ξέρουμε ότι διαμαρτύρονται;
·
Τα φώτα, λοιπόν, είναι ελάσσονος σημασίας;
·
Τί να τις κάνει κάποιος τις διαγραμμίσεις και
την σήμανση , ακόμα και τον ασφαλτοτάπητα όταν δεν βλέπει την… μύτη του
αυτοκινήτου του τη νύχτα;
·
Ποιός θα
αναλάβει να μας δια-φωτίσει τοποθετώντας φώτα στον Β.Ο.Α.Κ;
·
Γιατί ο Ραν ταν πλαν δήλωσε σοβαρά, σοβαρά, ότι
εάν ο σχεδιασμός είναι να τοποθετηθούν φώτα τον κόκκινο Μάη που θα
κατασκευαστεί ο νέος Β.Ο.Α.Κ., τότε ξεκινά τώρα την διεκδίκηση, παραφράζοντας την κλασική
ατάκα από τους θεατές των κινηματογραφικών αιθουσών:
·
Φώτα στον Β.Ο.Α.Κ- χασάπη ζωών !!
·
Read more: http://www.haniotika-nea.gr/fotaaaaa/#ixzz3KupykjPm
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial
Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook
Read more: http://www.haniotika-nea.gr/fotaaaaa/#ixzz3KupykjPm
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial
Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook
·
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου