Τρίτη, Ιανουαρίου 31, 2017

Στα πόσα κενά «δαιμόνια» καιγόμαστε ;







Τι στο καλό "επιχειρούν" κάθε τόσο με την παιδεία; Μετά την, τάκα- τάκα, αφαίρεση της Αντιγόνης και του Επιταφίου, έστειλαν  ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ εγκύκλιο για τις έμφυλες ταυτότητες; Τι είδους νεολαία θέλουμε να εκπαιδεύσουμε ;  Ποιός ποιοί και ποια μακροχρόνια έρευνα έκρινε ότι τα παιδιά των 12, 13, 14 ετών είναι όλα έτοιμα να πληροφορηθούν και να πάρουν το σωστό μήνυμα -για το όντως- πολύ σημαντικό θέμα;
·         Ποιός αποφασίζει ότι ο τάδε καθηγητής(πολύ καλός στο μάθημά του) μπορεί να διδάξει καθηγητές, γονείς και εκπαιδευτικούς για το θέμα;
·         Ποιός αποφασίζει –έστω -ότι ο δείνα «ειδικός»  σεξολόγος ας πούμε είναι και ειδικός να το παρουσιάσει στην σχολική κοινότητα;
·         Τι είδους προγραμματισμός έγινε ώστε να φτάσει να δύναται η σχολική και εκπαιδευτική κοινότητα να μιλήσει ανοικτά για θέματα που ακόμα και σήμερα είναι  ταμπού για αρκετές ελληνικές οικογένειες;
·         Άντε σας ρίχνουμε στην θάλασσα και αν θέλετε μαθαίνετε να κολυμπάτε αλλιώς κακό της …κεφαλής σας;
·         Διαβάζω με τον Ραν ταν πλαν και τα ζωάκια της στήλης το σάλο που έχει ξεσηκωθεί  για την  ξαφνική «εισαγωγή» του θέματος στα σχολεία από μια «πίσω» πόρτα.
·         Και όχι. Δεν είμαστε κατά μίας σοβαρά οργανωμένης ενημέρωσης, στο λύκειο  όμως, για τις έμφυλες ταυτότητες. Αλλά  ούτε και υπέρ της προχειρότητας  της οργάνωσης ενός τόσο σοβαρού θέματος.
·         Μεταξύ όσων διαβάσαμε, λοιπόν, ήταν και το  «Μικρό θυμωμένο Ημερολόγιο» του Πολυχρόνη Κουτσάκη με  τίτλο: «Μπορούν να πετάξουν και διαστημόπλοιο». Το  «υιοθετεί»  ο Ραν  ταν  πλαν   και παραθέτει κάποιες από τις επισημάνσεις του:
·         « Ο σημαντικός  Έλληνας συγγραφέας Βασίλης Αλεξάκης, σε πρόσφατη συνέντευξή του απάντησε ως εξής για το τι θα άλλαζε στην Ελλάδα: «Η μεγάλη αδυναμία της χώρας είναι η προχειρότητα, και το συμπέρασμα στο οποίο οδήγησε εμένα είναι ότι η δική μου συνεισφορά σε μια «επανάσταση» θα ήταν να κάνω καλά τη δουλειά μου»….
·         » Προχειρότητα, λοιπόν. Αυτό σκεφτόμουν όσο διάβαζα την τελευταία τεράστια - και επικίνδυνη - ανοησία του υπουργείου Παιδείας, που έχει ξεσηκώσει μεγάλες αντιδράσεις…. Μόνο που για να συζητήσεις για γκέι και τρανσέξουαλ ταυτότητες χρειάζεσαι δύο πράγματα: κοινό ώριμο για να ακούσει και εξειδικευμένους ομιλητές….Τα παιδιά του Γυμνασίου, ειδικά της πρώτης τάξης που έχουν μόλις τελειώσει το δημοτικό αλλά και της δευτέρας Γυμνασίου, ποιος έκρινε ότι είναι έτοιμα να ακούσουν στο σύνολό τους για το θέμα;…… Και κυρίως, αυτοί οι Έλληνες καθηγητές πόσες γνώσεις πρέπει να έχουν επιτέλους για να διδάσκουν στο ελληνικό σχολείο; Μήπως να τους βάλουμε να πιλοτάρουν και διαστημόπλοια, ή να κάνουν εγχειρήσεις ανοιχτής καρδιάς; …..Απλώς, εκεί στο υπουργείο και στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής σκέφτηκαν πόσο σούπερ προοδευτικό και «αριστερό» θα ήταν να το έβαζαν το θέμα στα σχολεία. Μετά σκέφτηκαν πως θα ήταν ακόμα πιο σούπερ αν το έβαζαν στα Γυμνάσια, ώστε να ενημερωθούν τα παιδιά από πολύ μικρή ηλικία. Και ενθουσιάστηκαν τόσο πολύ με την σκέψη ώστε έστειλαν μια εγκύκλιο γραμμένη στο πόδι, σαν κακογραμμένη έκθεση ιδεών από αυτές που γράφαμε στο σχολείο, και πέταξαν το μπαλάκι στους εκπαιδευτικούς.
·         Γιατί το θέμα σε αυτή τη ζωή είναι να έχεις σπουδαίες ιδέες, και να έχεις και εξουσία. Μετά, όλο και κάποιους καημένους θα βρεις για να τρέχουν να υπηρετήσουν την μεγαλοφυΐα σου.»

Αλήθεια, στα πόσα τέτοια κενά (άδεια) «δαιμόνια» καιγόμαστε; 
 Χανιώτικα Νέα

  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου